Używane motocykle Indian na amerykańskim rynku

Jak już pisaliśmy, motocykle Indian to jednoślady pochodzące z najstarszego zakładu produkującego motory w USA. To prawdziwi króle wśród motocykli z Ameryki, którzy świetnie mają się również na europejskich drogach. Marzysz o swoim własnym motocyklu Indian? Polecamy sprowadzić używany motocykl z USA. Poniżej przedstawiamy najlepiej sprzedające się motocykle Indian, które możesz kupić za oceanem w atrakcyjnej cenie!

Indian Scout Sixty

To doskonale wyglądający, świetnie zbudowany, wysokiej jakości motocykl, który został wyprodukowany przez jedną z najstarszych firm motocyklowych na świecie. Płynność silnika i lekkość jazdy zapewnią Ci bardzo przyjemne doznania podczas jazdy. Wrażenia z pierwszej jazdy Indian Scout Sixty będą naprawdę imponujące! Odczujesz natychmiastowe wrażenie lekkości, ponieważ wbrew pozorom Scout Sixty wcale nie jest taką straszną bestią na jaką wygląda. Wrażenie zwinności motocykla wspomaga nisko usadowione siedzenie, dzięki któremu większość osób ma szansę na ustawienie obu stóp płasko na ziemi w celu uzyskania maksymalnej kontroli podczas postoju. Jazda na Indian Scout Sixty okazuje się tak przyjemna i satysfakcjonująca, jak gwarantował to producent Indian. Jeżeli nie jesteś do końca przekonany – przeczytaj opinie zadowolonych kierowców na forum Indian. Motocykl Scout Sixty jest mocno wzorowany na istniejącym modelu Indian Scout z silnikiem o pojemności 1133 cm3, ale ma nowy silnik o pojemności 999 cm3, a co więcej dużą ilość chromowanych części zamieniono w nim na czarne. Scout Sixty to jednoślad skierowany do młodszych klientów, którzy poszukują motocykla do jazdy miejskiej, który będzie zachwycał efektownym i klasycznym wyglądem. Silnik pracuje płynnie i swobodnie, i jest doskonale połączony z przepustnicą.

Indian Chief Classic

Nowa seria Indian Chief została wprowadzona na rynek w sierpniu 2013 roku i były to pierwsze, autentyczne motocykle Indian, które zjechały z linii produkcyjnej w ciągu ostatnich 60 lat. Motocykl jest ogromny i ma w sobie dużo szyku. Bardzo dużo osób jest pod wrażeniem gdy widzi go na żywo po raz pierwszy, ponieważ na zdjęciach w Internecie wygląda na dużo mniejszy – trudno zmierzyć jego proporcje. Najbardziej uderzającą cechą Chiefa są obrzeżone i zakrzywione błotniki, które dodają charakteru całej sylwetce motocykla i sprawiają, że wydaje się bardziej masywny niż jest w rzeczywistości i jest zdecydowanie synonimem indyjskiego wodza. Urok Indian Chief Classic tkwi w detalach stylizowanych na retro, takich jak skórzany pasek na zbiorniku paliwa z wytłoczonym indyjskim znaczkiem, 40-ramienne chromowane koła, proste podwójne chromowane rury, rzeźbione skórzane fotele i firmowe logo Red Indian na przednim błotniku. Inne imponujące elementy motocykla obejmują owalne reflektory, obszerną kierownicę, monstrualny przedni widelec i łzawiący zbiornik paliwa z efektownym napisem. Będąc wielkim amerykańskim cruiserem, odrobina chromu na rowerze nie jest luksusem, ale koniecznością, a Chief Classic ma go pod dostatkiem.

Indian Chief Dark Horse

Kierowcy, którzy są zaznajomieni z motocyklami Indian, wiedzą, że Indian Chief jest ich najbardziej znanym jednośladem. Jest wierny swojemu rodowodowi dzięki projektowi i sprawia, że ​​każda głowa obraca się, gdy przejeżdża w pobliżu. Chief jest dostępny w dwóch stylach, Chief Classic – z silnikiem Chrome (posiada chromowane wydechy, chromowaną kierownicą i jeszcze więcej chromu oprócz jednolitego koloru zbiornika i błotników) oraz Chief Vintage – taki sam jak Classic, ale z przednią szybą i torbami. W ofercie producenta Indian pojawiła się jednak nowa, czarna piękność mająca na imię Indian Chief Dark Horse. Jak sama nazwa wskazuje, Dark Horse to poczerniała wersja Classic. To, co zrobiła firma Indian Motorcycle Company, to przede wszystkim pozbycie się całego chromu z motocykla i wypiaskowanie go na czarno, z wyjątkiem niektórych elementów, które dodają uroku temu pojazdowi, takich jak wydech i chromowana krawędź na przednim błotniku. Wszystkie cechy, które sprawiły, że Classic zwyciężył, zostały zachowane. Indian Scout Bobber  Jeśli osiągnąłeś taki moment w swojej karierze jeździeckiej, w którym szukasz nowego doświadczenia – obcowałeś z motocyklami sportowymi, miałeś kilka motocykli przygodowych, a teraz masz ochotę na coś znacznie lepszego – to polecamy sprawdzić Indian Scout Bobber. Scout Bobber Twenty z niskim zawieszeniem, uliczny krążownik jest jedyny w swoim rodzaju. To wynik przekształcenia klasycznego Indian Scout w Bobbera z kilkoma wybranymi komponentami. Mówiąc prościej, różnice między Scout, Scout Bobber opierają się na pozycji jazdy i wyglądzie zewnętrznym. Silnik i podwozie są wspólne dla wszystkich Scoutów. Czego więc możesz się spodziewać po jeździe na Scout Bobber? Wewnątrz znajduje się nowoczesny silnik i całkowicie oderwany od swojego przedwojennego imiennika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *