Niezniszczalne auta z Ameryki

Kupując używany samochód zawsze mamy mnóstwo obaw. Nigdy nie mamy pewności na ile rzetelny okaże się sprzedawca i czy wszystko co mówi o samochodzie jest zgodne z rzeczywistością. Czasami kupno używanego samochodu to loteria albo przysłowiowy kot w worku. Zatem co zrobić aby być zadowolonym ze swojego wyboru? Najlepiej postawić na niezniszczalne samochody z USA! To o nich będzie ten artykuł. Przygotowaliśmy w nim zestawienie najsolidniejszych aut, które pomimo tego, że używane – będą służyły przez lata.

Honda Accord

W segmencie rodzinnych sedanów wciąż można znaleźć kilka świetnych samochodów, ale jeden wyróżnia się szczególnie nienaganną dynamiką jazdy, praktycznym wnętrzem i innymi wartościami – to Honda Accord. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem, że Accord nieustannie gości w czołówce rankingów najlepszych samochodów w swojej klasie. Kupujący mogą wybierać spośród dwóch czterocylindrowych jednostek napędowych z turbodoładowaniem; dostępny jest również samochód hybrydowy. Bez względu na to, jaki silnik napędza Accorda, jego prowadzenie jest zrównoważone, co sprawia, że poruszanie się po krętych drogach jest przyjemnością, podobnie jak długie podróże autostradą. Honda Accord może pochwalić się przestronnym bagażnikiem, a tylne siedzenie jest wystarczająco przestronne dla dwóch dorosłych osób na długie wycieczki rodzinne. Przestronne wnętrze z łatwością pomieści również kilka fotelików dziecięcych.

Mazda 3

Mazda 3 to rodzinny hatchback. Mazda stawia na prostotę. Tak więc dostępna jest w wersjach tylko z dwoma silnikami: 2,0-litrowym benzynowym o mocy 120 KM (wolnossący, wbrew trendowi turbo) i niemodnym 1,8-litrowy diesel’em z turbosprężarką o zmiennej geometrii. Jeszcze w tym roku pojawi się długo oczekiwany silnik benzynowy Mazdy Skyactiv-X z zapłonem samoczynnym, który zadebiutuje w najnowszej generacji Mazdy. Obok niego pojawi się opcja napędu na cztery koła – kolejny dowód na to, że Mazda próbuje dorównywać konkurentom. Oba dostępne silniki Mazdy są zgodne z normą Euro-6d oraz zgodne z WLTP, emitujące niewielką ilość CO2 do atmosfery. Każdy samochód może być wyposażony w sześciobiegową skrzynię manualną lub automatyczną – konwencjonalny automatyczny, a nie dwusprzęgłowy. Jest to więc nie tylko opcja atrakcyjna cenowo, ale również taka, która zapewni Ci korzyści w zakresie emisji CO2. Oba silniki mają łagodny układ hybrydowy, który uruchamia układ elektryczny z regeneracji hamulców. Mazda mówi o przeprojektowaniu samochodu od podstaw, zwracając uwagę na wszystko, od zmniejszenia „wizualnego nieporządku” w kabinie po zmniejszenie tarcia w silniku. Szczególną uwagę zwrócono na hałas, wibracje i szorstkość, działanie rozdzielnicy, szybkość przetwarzania informacji i rozrywki i harmonizującą jakość białego światła w kabinie. Można tu zauważyć typowo japońskie podejście – ciche, dyskretne i dokładne.

Nissan Leaf

Nissan wprowadza na rynek drugą generację Leaf. Oryginalny Nissan Leaf ma niezwykle lojalnych i zadowolonych klientów, którzy doceniają niskie koszty eksploatacji, wygodę ładowania w domu, ciszę i praktyczność, a także pojemny bagażnik, łatwość w prowadzeniu oraz atrakcyjną cenę zakupu. Osoby posiadające samochody elektryczne prawie nigdy nie wracają do samochodów z silnikami spalinowymi. W tym samochodzie wszystko jest bardzo proste i relaksujące, a przede wszystkim płynna, cicha i spokojna jazda. Nie jest jednak powolny. Jest praktycznie bezgłośny, a także urzekająco przemyślany. Nie daj się jednak ponieść emocjom na autostradzie. Nowy system „e-Pedal” oznacza, że ​​możesz uzyskać silne hamowanie regeneracyjne, a także hamowanie mieszane, po prostu zwalniając pedał przyspieszenia. Oznacza to, że przez większość czasu można uniknąć naciskania pedału hamulca. To zaskakująco relaksujący i prosty sposób prowadzenia samochodu. W tym samochodzie wyostrzasz swoje umiejętności przewidywania. Elektronika e-Pedal decyduje o tym, kiedy włączyć hamulce, a na podstawie oddzielnych obliczeń, kiedy zapalić światła stopu. Generalnie (o ile akumulator nie jest w pełni naładowany, więc nie można pobierać energii z regeneracji) będzie sprzyjał hamowaniu elektrycznemu w stosunku do hamulców aż do bardzo niskiej prędkości.

Toyota RAV4

Nowa generacja RAV4 była najlepiej sprzedającym się SUV-em na świecie i czwartym najlepiej sprzedającym się samochodem ze wszystkich dostępnych generacji. Nowy RAV4 ma lepsze proporcje niż kiedyś. Oznacza to nie tylko, że wygląda bardziej zgrabnie, ale także, że nadal ustawia się w zestawieniu z rodzinnymi crossoverami o dużych i średnich rozmiarach. Jego konstrukcja jest bardziej stonowana niż najnowsze Lexusy czy C-HR. Tak naprawdę Toyota RAV4 to bardziej SUV niż crossover; pudełkowaty i jakże pojemny. Przewidujemy, że wersje z napędem na 4 koła będą kupowane najchętniej. Czarna osłona dolnej części nadwozia i nadkola są częścią semiotyki SUV-a. Przycisk „tryb jazdy w terenie” na konsoli środkowej aktywuje mechanizm różnicowy hamulca i inną strategię ESP. Dzięki temu samochód może po prostu wydostać się z nieco trudniejszej dziury w terenie niż wcześniej. Mamy tu 2,5-litrowy silnik benzynowy, bez turbodoładowania, ale z fazowym rozrządem zaworów Atkinsona, preferowanym przez Toyotę w jej hybrydach. Jest to również zwykła, nieskończenie mała, epicykliczna przekładnia silnik / generator z rozdzieleniem mocy, z elektrycznym napędem tylnym, jeśli wybrałeś opcję AWD. Wszystkie te elementy zostały tu dopracowane, aby zmniejszyć wagę i tarcie, a tylny silnik jest wystarczająco mocny, aby wytworzyć większość momentu obrotowego samochodu przy niskich prędkościach. Całkowita moc wynosi teraz 215 KM lub 221 KM w przypadku napędu na wszystkie koła. Ale jeśli myślisz, że hybrydy nie mogą holować, pamiętaj, że AWD może ciągnąć przyczepę o masie 1650 kg. Wszystkie wersje otrzymują obszerny zestaw asystentów kierowcy i zestawu bezpieczeństwa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *