Najlepsze motocykle Indian z USA

Indian to marka amerykańskich motocykli, które znają wszyscy, nawet Ci, którzy zbytnio nie interesują się jednośladami. Indian istnieje na rynku od początku XX wieku i odkąd się pojawiła zachwyca designem i profesjonalizmem. W tym artykule przedstawiliśmy najpopularniejsze motocykle Indian, które są jednocześnie cenione z uwagi na jakość i doskonałe wykonanie. Sprawdź już teraz!

Indian Scout

Nie ma wątpliwości, że Indian Scout to motocykl, który niczym wehikuł czasu przeniesie Cię do lat 70., dzięki klasycznie stylizowanemu reflektorowi, siedzeniu, zbiornikowi, kołom i błotnikom, nawiązującym do motocykli z przeszłości. Indian Scout nowej generacji jest napędzany chłodzonym cieczą silnikiem V-twin o pojemności 1133 cm3, co wraz z dopasowanym podwoziem sprawia, że jest to maszyna łatwa w prowadzeniu i przyjazna dla oczu. Średnio zaawansowani kierowcy chętnie zabiorą ten motocykl w miejską podróż. Wszechstronny motocykl Indian Scout był porównywany do wielu, ścigając się łeb w łeb z jednośladami takimi jak Harley-Davidson Street Bob i Bonneville Bobber. W porównaniu z Harley-Davidsonem i Triumphem, neutralny układ kierowniczy Indian Scout był chyba najbardziej odpowiedni do miejskiej jazdy. Ma piękny silnik i optymalną moc. Podwozie zapewnia komfortowe odczucia podczas jazdy. Najnowszy Scout otrzymał ulepszenia w zakresie hamowania dzięki nowym, pływającym wirnikom, zaciskom i głównym cylindrom. Scout ma również sportowe siedzenie i wsporniki pasażera. Indian Scout jest dostępny jako model podstawowy w cenie ok 50 tys. złotych i w różnych kolorach z ABS. Należą do nich Thunder Black, White Smoke, Deepwater Metallic, Ruby Metallic / Pearl White, Metallic Jade / Thunder Black.

Indian FTR 1200 S

Dzięki nisko ułożonej kierownicy, pojedynczemu reflektorowi i długiemu, delikatnie zakrzywionemu siedzeniu o wysokości zaledwie 80 centymetrów, Indian FTR 1200 S przyciąga spojrzenia ludzi, nawet tych, którzy nigdy nie interesowali się motoryzacją. Model Indian FTR 1200 S to stabilny, wyważony i szybki motocykl doskonały dla sportowców. To świetne rozwiązanie dla tych, którzy szukają czegoś więcej niż zwykłego motocykla turystycznego, które Indian produkuje w ostatnich latach. Jest wystarczająco mocny, aby jeździć po autostradach, i wystarczająco zwinny, aby poradzić sobie w ciasnych, miejskich warunkach. W związku z tym, że Harley-Davidson stoi w obliczu stagnacji korporacyjnej sprzedaży, Indian wykorzystuje ten moment aby podbić rynek. FTR może nie przyciągać nowych motocyklistów do marki, ale dla tych, którzy chcą doświadczyć tego wszystkiego co oferuje Indian – i dla tych, którzy znają jego historię – to świetny wybór. Na wygląd motocykli Indian FTR duży wpływ mają wyścigi motocyklowe na płaskich torach, które zyskały na popularności w ostatnich latach, w dużej mierze dzięki mediom społecznościowym i doświadczonym promotorom. (Sprzedaż biletów wzrosła o 76% w 2017 roku w porównaniu z rokiem poprzednim; oglądalność w telewizji wynosi prawie 2 miliony widzów na wyścig). Kolarze na motocyklach wyścigowych FTR750 zdominowali tytuły mistrzowskie w amerykańskiej serii Flat Track w ciągu ostatnich dwóch lat. I to jest prawdziwy wyczyn!

Indian Cheftain

Od czasu premiery Indian Chieftain, która miała miejsce w 2014 roku wielokrotnie doceniano niezmienną kombinację silnika i podwozia. Od Chieftain Dark Horse przez Chieftain Limited, aż po Roadmaster Elite – flagowy model turystyczny Indian nie zmienił się. Podwozie jest solidne, silnik mocny, a motocykle po dziś dzień jeżdżą bardzo dobrze. W porównaniu z innymi amerykańskimi modelami turystycznymi, Chieftainowi niewiele brakuje. Dopiero w 2019 roku można zauważyć pierwsze poważne zmiany od lat, aktualizację mapowania przepustnicy za pomocą dwóch nowych trybów jazdy, a także całkowicie przeprojektowaną owiewkę i kształt sakwy. Dobrą wiadomością jest to, że silnik i podwozie, które pokochali motocykliści, pozostają takie same. Najbardziej ekscytujące aktualizacje dla Chieftaina w 2019 roku mają postać oprogramowania i mapowania. Dostępne są teraz tryby jazdy Touring, Standard i Sport, zapewniające różnorodne opcje jazdy. Touring to tryb, w którym jeździliśmy na Chieftainie od lat, a Standard po prostu wzniósł ten tryb na nieco wyższy poziom, wprowadzając bardziej agresywne mapowanie. Tryb sportowy został zaprojektowany tak, aby naprawdę obudzić motocykl bez żadnych modyfikacji silnika i zdecydowanie to robi. Kontrola temperatury w silniku Indian Thunder Stroke zawsze była pewnym problemem, z ciepłem promieniującym przez siedzenie, gdy silnik nagrzewał się w ruchu ulicznym, ale zostało to radykalnie poprawione dzięki integracji systemu dezaktywacji tylnego cylindra. Po włączeniu trudno to nawet zauważyć. Motocykl po prostu dezaktywuje tylny cylinder, gdy przepustnica zostanie przywrócona do położenia neutralnego i ponownie się obudzi, gdy przepustnica ponownie się poruszy. Chociaż podwozie i geometria prowadzenia tak naprawdę się nie zmieniają, tylny koniec został nieznacznie obniżony, zwiększając ugięcie motocykla lub stopień, który opada po dołożeniu ciężaru kierowcy. Ponieważ geometria tylnej osi pozostała niezmieniona, kąty pochylenia pozostają na poziomie 31 stopni, a pełny skok zawieszenia wynosi 9 cm. Deski podłogowe nie mają już wystających z nich, małych czujek rysujących. Indian dokonał w 2019 roku dużej zmiany w stylizacji Chieftaina, zmieniając kształt sakw i przeprojektowując owiewkę. Z przodu pojawiły się długie kierunkowskazy i otwór wentylacyjny nad głównym reflektorem, dzięki czemu nowy Cheftain jest niezwykle podobny do Harley-Davidson Street Glide, ale nadal ma pewne unikalne dla motocykli Indian linie. Podczas gdy wielu fanów Indian i będzie narzekać, że wygląd jest pochodną flagowego baggera Harleya, przyciąga on uwagę wielu motocyklistów, którzy mogli nie lubić stylizacji poprzednich modeli.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *