Motocykle turystyczne z USA

Po głowie chodzi Ci idealny motocykl do jazdy długodystansowej? Motocykle turystyczne z USA to szeroki wybór jednośladów, które zapewnią Ci mnóstwo frajdy z jazdy na dłuższych odcinkach. Poczuj wiatr we włosach, prawdziwą wolność i radość z jazdy! Z tego artykułu dowiesz się jakie motocykle warto kupić w USA.

BMW R1200GS Adventure

Zapowiadany przez BMW motocykl R1200GS Adventure to całkowicie doskonała maszyna do dalekich podróży, która pokonuje ogromne przebiegi. Adventure, bardziej wytrzymały brat GS, został po raz pierwszy wypuszczony w 2005 r., a w 2014 r. przeszedł lifting i zyskał całkowicie nowy, częściowo chłodzony wodą silnik Boxer, coś, dzięki czemu standardowy GS zadebiutował w 2013 r. BMW R1200GS Advnture jest zazwyczaj kupowany przez kierowców, którzy kochają ogromne zbiorniki paliwa, mogą jeździć z wyższą wysokością siedzenia. Podobnie jak wytrzymały wygląd, zapewniają mu szprychowe koła i ochrona przed zderzeniem. BMW R1200GS Adventure to bardzo znany motocykl, który można nabyć w atrakcyjnej cenie w USA. Pomimo ich dominacji na rynku używanych motocykli, utrzymują swoją cenę ze względu na swoją popularność, a także długą listę specyfikacji. Bardzo niewiele modeli BMW GSA jest sprzedawanych w podstawowej specyfikacji, co oznacza, że ​​ich wartości są dość wysokie. Jeśli chcesz kupić motocykl z początku 2014 roku, musisz wydać nieco poniżej 50 tysięcy złotych za maszynę z zegarem poniżej 30 tysięcy kilometrów. Jeśli nie przeszkadza Ci przebieg, taki z 30 000 kilometrami będzie kosztował bardzo podobne.

KTM 1290 SuperDuke GT

Super Duke GT KTM to motocykl, który spełni wszystkie Twoje oczekiwania. Ma mocny, bogaty w moment obrotowy, trzewny silnik V-twin, zaawansowaną technologicznie, ale łatwą w użyciu elektronikę, transcendentne, półaktywne zawieszenie, 30-litrowe zamykane sakwy oraz zapewnia komfort i ochronę przed wiatrem, która przydaje się idealnie w dłuższych trasach. To wszystko w jednym, lekkim motocyklu! Przygotuj się również na uzależniające przyspieszenie. Kiedy GT zadebiutował w 2017 roku zyskał mnóstwo fanów, często określany jako bezbłędny, idealny motocykl sportowo-turystyczny dla kierowcy, który nie chce rezygnować z osiągów i prowadzenia motocykla sportowego. Jego chłodzony cieczą silnik LC8 V-twin ma nowe, lekkie tytanowe zawory wlotowe i komory rezonatorów, które zapewniają płynniejsze dostarczanie momentu obrotowego w zakresie niskich i średnich częstotliwości. Jego półaktywne zawieszenie WP, które ma trzy tryby (Sport, Street i Comfort), zostało znacznie poprawione. Inne nowości obejmują reflektor LED, osłony dłoni, zmienioną szybę przednią z ręczną regulacją wysokości, przeprojektowaną przednią owiewkę oraz 6,5-calowy, kolorowy wyświetlacz TFT z nawigacją.

Ducati Multistrada 1260 Enduro

Żyjemy w najlepszych czasach motocykli turystycznych. Cały czas pojawiają się nowe modele, a istniejące są dość często aktualizowane. Zajmując sportowy koniec spektrum motocykli przygodowych, rodzina Multistrada Ducati kwitnie, oferując pięć modeli do wyboru. Na rok 2018, Ducati wyposażyło swoją Multistradę w większą jednostkę L-twin o pojemności 1262 cm3, pochodzącą z X-Diavela, zwiększając tym samym moment obrotowy silnika. Wśród innych zmian poprawiono również to, co Ducati nazywa „interfejsem człowiek-maszyna”, czyli HMI, ze zmienionymi przełącznikami na kierownicy i bardziej intuicyjnym menu do zmiany parametrów, takich jak moc silnika, ustawienia zawieszenia, ABS i kontrola trakcji w każdym z cztery trybów jazdy (Sport, Touring, Urban i Enduro). Nie było zatem zaskoczeniem, gdy Ducati zapowiedział podobne ulepszenia dla Multistrady Enduro, swojego motocykla turystycznego. Podobnie jak Multistrada 1260, w 2019 roku Enduro otrzymał L-twin o pojemności 1262 cm, ulepszony interfejs HMI i inne zmiany, takie jak Ducati Quick Shift do bezsprzęgłowej zmiany biegów oraz możliwość sparowania roweru przez Bluetooth z aplikacją Ducati Link, co pozwala na zdalne dokonywanie zmian w elektronice roweru.

Harley Davidson Road Glide

Amerykańskie motocykle turystyczne są duże, hałaśliwe i mają niepowtarzalny, buntowniczy charakter. Można je kochać lub nienawidzić, natychmiast zwracają uwagę swoją obecnością na każdym, przydrożnym parkingu. Dudnienie masywnego, bogatego w moment obrotowy silnika i huczący dźwięk rury wydechowej stały się niemal synonimem marki Harley-Davidson. Harley-Davidson Road Glide zastępuje generację Ultra w gamie rowerów turystycznych Harleya i wyróżnia się wykończeniem klasy premium, wraz z opcjami high-tech. Subtelne aktualizacje tego luksusowego pojazdu długodystansowego obejmują błyszczącą wewnętrzną owiewkę, malowane prążki, nowe naszywki na zbiorniku paliwa o pojemności 20 litrów i błotnikach, a także podgrzewane manetki. W tym roku dostępna jest szeroka gama opcji lakierniczych, a także pakiet Black Finish, który nadaje hebanowy akcent niemal każdemu elementowi sprzętu. Nowe 18-calowe koła Slicer II klasy premium to mechaniczna zmiana, w porównaniu z 17- i 16-calowymi kołami w wersji Ultra. W istocie to wciąż ten sam Road Glide z jasnymi reflektorami LED Daymaker. System informacyjno-rozrywkowy GTS, masywna górna obudowa, wysokiej jakości zawieszenie, hamulce firmy Brembo, potężny silnik, pałacowe siedzenie i dopasowanie i wykończenie dla królów – to wszystko sprawia, że Harley to motocykl idealny pod każdym względem. To maszyna dla prawdziwych podróżników. To, czego pragnie Road Glide, to odkrywanie autostrad i zapewnianie właścicielom życiowych przygód.

Już teraz wybierz dla siebie idealny motocykl turystyczny na aukcjach Copart lub Iaai i powierz jego sprowadzenie do Polski specjalistom z AtlanticMoto. Jesteśmy tu dla Ciebie i jako profesjonaliści chętnie doradzimy w wyborze najlepszego motocykla. Nie zwlekaj i skontaktuj się z nami już dzisiaj!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *