Kabriolety z USA – porównanie najlepszych modeli

Kabriolet to samochód idealny na lato. Otwarty dach, poczucie wolności i wiatr we włosach – kto z nas nie chciałby odbyć podróży będąc jeszcze bliżej natury. Doskonałym pomysłem jest znalezienie swojego idealnego auta na lato za oceanem. Kabriolet z USA to pewny wybór w atrakcyjnej cenie. Już teraz sprawdź, który z nich będzie dla Ciebie najbardziej odpowiedni!

Volvo C70

Volvo C70 cabrio z powodzeniem może rywalizować z rywalami klasy premium takimi jak Audi, BMW i Lexus. Volvo może pochwalić się składanym, trzyczęściowym twardym dachem zamiast niskiej jakości dachu z tkaniny. Zapewnia to nie tylko ochronę przed deszczem i silnym wiatrem ale również poprawia jakość jazdy, ponieważ ogranicza hałas drogowy oraz szum wiatru. Dach składa się w 30 sekund, a po złożeniu przycisk podnosi złożony dach wewnątrz bagażnika, aby zwolnić nieco więcej miejsca na bagaż. Volvo C70 to czteroosobowy samochód, który zapewnia dostateczną ilość miejsca dla każdego z pasażerów. Wewnątrz C70 wyróżnia się od innych aut dzięki typowej, harmonijnej, minimalistycznej kabinie. Wyróżnia się charakterystyczną dla marki Volvo „pływającą” konsolą środkową, a co więcej siedzenia w nim są niezwykle wygodne. Wewnątrz znajdziemy także cały zestaw bezpieczeństwa – C70 jest wyposażony w poduszki powietrzne – i tym samym jest pierwszym kabrioletem, który zaoferował to rozwiązanie. Są one umieszczone w górnej części drzwi i zostały połączone z dwiema przednimi i bocznymi poduszkami powietrznymi z przodu. Inne systemy bezpieczeństwa to monitor martwego pola i napinacze pasów bezpieczeństwa zarówno z przodu, jak i z tyłu. Dostępnych jest wiele elementów wyposażenia standardowego, nawet dla modeli podstawowych, w tym tempomat, klimatyzacja i 16-calowe felgi aluminiowe. Od 2011 r. dostępna jest wersja „Inscription” z różnymi elementami wykończenia zewnętrznego i wewnętrznego, w tym 18-calowymi czarnymi felgami aluminiowymi i skórzanym wykończeniem deski rozdzielczej. W roku 2012 do przedniego zderzaka C70 dodano diodowe światła do jazdy dziennej, a listę opcji wzbogacono o kontrastową srebrną kolorystykę dachu.

Volkswagen Eos

Ten klasyczny kabriolet łączy w sobie to, co najlepsze z coupé i kabrioleta.  Volkswagen Eos ze składanym, metalowym dachem jest wyrafinowany i elegancki, a dzięki wbudowanemu, szklanemu szyberdachowi możesz łatwo odsłonić dach za naciśnięciem jednego przycisku. Kabriolety często poświęcają dynamikę na rzecz stylu, ale nie Eos. Jego konstrukcja jest solidna, zapewnia dużą przyczepność, a sportowy design jest ograniczony do minimum. W zależności od wybranego silnika możesz uzyskać imponujące osiągi. Eos może pełnić funkcję samochodu rodzinnego, ponieważ posiada cztery, pełnowymiarowe siedzenia. Jakość wykonania odpowiada zwykłym standardom Volkswagena, przy zastosowaniu wysokiej jakości materiałów i konstrukcji. Eos otrzymuje również przyzwoitą ilość zestawu bezpieczeństwa i ochrony.

Audi TT Roadster

Od 1999 roku, Audi TT Roadster gwarantuje stylową jazdę z otwartym dachem dla osób z całego świata. Po szturmie na rynku samochodów sportowych w chwili premiery, połączenie uderzająco dobrego wyglądu, wysokiej jakości wnętrza i rozsądnych kosztów eksploatacji sprawiło, że samochód ten wkroczył do trzeciej generacji. Mocno zaktualizowany na rok 2019 TT Roadster oferuje gamę czterocylindrowych silników benzynowych, manualnych i automatycznych skrzyń biegów oraz napędu na przednie lub cztery koła. Osoby z zamiłowaniem do szybkiej jazdy mogą zdecydować się na szybszą wersję Audi TTS. W przeciwieństwie do swojego odpowiednika z twardym dachem TT Roadster posiada jedynie dwa siedzenia. Poświęca tylną parę na rzecz składanego dachu z tkaniny, który robi swoje i potrzebuje zaledwie dziewięć sekund od całkowitego złożenia. Głównymi rywalami TT Roadstera są BMW Z4 i Porsche 718 Boxster. Jeśli przekonuje Cię jego urok i ochota na przejażdżkę w słoneczny, letni dzień,  nie zwlekaj i już teraz sprawdź ile możesz zaoszczędzić kupując używane Audi TT Roadster z USA. Wszystkie informacje na temat zakupu znajdziesz na naszej stronie!

BMW Z4

Trudno nie zauważyć, że BMW zawojowało na rynku motoryzacyjnym, od kiedy rozpoczęło wspólnie z Toyotą projekt rozwoju swoich bliźniaków – BMW Z4 i Toyoty Supra. Podczas gdy Supra ugruntowała swoją pozycję jako prawdziwego samochodu sportowego, BMW Z4 wchodzi do gry jako kolejny, sportowo wyglądający kabriolet. Trzecia generacja Z4 została po raz pierwszy zaprezentowana publicznie w 2018 roku, zwiastując powrót roadstera BMW po raz pierwszy od 2016 roku, kiedy Monachium odłożyło na półkę model drugiej generacji. Kluczową różnicą jest jednak to, że nowa generacja Z4 powraca do miękkiego dachu zamiast wysuwanego twardego dachu z Z4 generacji E89. Roadstery od dawna są częścią DNA BMW, już w latach trzydziestych XX wieku z kultowym i cudownym 328, z sześciocylindrowym silnikiem rzędowym o pojemności 2,0 litra. Warto zwrócić uwagę również na wyposażenie wnętrza. Przed dźwignią zmiany biegów znajduje się schowek, w którym znajduje się bezprzewodowa podkładka do ładowania smartfonów. Pojedynczy punkt USB-A jest uzupełniony gniazdem USB-C w pojemniku konsoli środkowej. W schowku przed dźwignią zmiany biegów znajduje się również wtyczka 12 V. W schowku w konsoli środkowej ukryte się dwa uchwyty na kubki. Podgrzewane siedzenia są wyposażone w elektryczną regulację z funkcją pamięci i chociaż te pasy bezpieczeństwa z logo M wyglądają biznesowo, nie można ich regulować na wysokość, ponieważ muszą przebiegać z powrotem poniżej linii pasa. Z4 obsługuje najnowsze oprogramowanie multimedialne BMW OS 7.0 i chociaż wygląda wspaniale, z ostrą grafiką i świeżym, zgrabnym interfejsem, struktura menu jest złożona, z którą niektórzy mogą mieć problem się uporać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *